Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSætre, Per Jarle
dc.date.accessioned2017-11-06T06:55:15Z
dc.date.available2017-11-06T06:55:15Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn0806-1696
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2464100
dc.description.abstractVed Firda vidaregåande skule i Nordfjord har ein utvikla eit nytt fag med tittel klima– og miljøfag. Faget tar for seg forskjellige sider ved klimautfordringa. Rapporten er ein gjennomgang av målsettingar og erfaringar med miljøundervisning i Norge og i eit internasjonalt perspektiv. Rapporten vurderer klima og miljø som kompetansemål i dei noverande læreplanane for fag i den vidaregåande skule, og ut ifrå dette drøftar eit behov for eit eige klima– og miljøfag i den vidaregåande skulen.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandet - Nærregion Sogn og Fjordanenb_NO
dc.relation.ispartofseriesNotat - Høgskulen på Vestlandet, Nærregion Sogn og Fjordane;9/2017
dc.subjectKlimaundervisningnb_NO
dc.subjectMiljøundervisningnb_NO
dc.subjectFagdidaktikknb_NO
dc.subjectSamfunnsfagnb_NO
dc.titleEvaluering av prøvefaget Klima- og miljø ved Firda vidaregåande skulenb_NO
dc.typeWorking papernb_NO
dc.source.pagenumber18nb_NO
dc.identifier.cristin1514320


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel