dc.contributor.author | Sætre, Per Jarle | |
dc.date.accessioned | 2017-11-06T06:55:15Z | |
dc.date.available | 2017-11-06T06:55:15Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.issn | 0806-1696 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2464100 | |
dc.description.abstract | Ved Firda vidaregåande skule i Nordfjord har ein utvikla eit nytt fag med tittel klima– og miljøfag. Faget tar for seg forskjellige sider ved klimautfordringa. Rapporten er ein gjennomgang av målsettingar og erfaringar med miljøundervisning i Norge og i eit internasjonalt perspektiv. Rapporten vurderer klima og miljø som kompetansemål i dei noverande læreplanane for fag i den vidaregåande skule, og ut ifrå dette drøftar eit behov for eit eige klima– og miljøfag i den vidaregåande skulen. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet - Nærregion Sogn og Fjordane | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Notat - Høgskulen på Vestlandet, Nærregion Sogn og Fjordane;9/2017 | |
dc.subject | Klimaundervisning | nb_NO |
dc.subject | Miljøundervisning | nb_NO |
dc.subject | Fagdidaktikk | nb_NO |
dc.subject | Samfunnsfag | nb_NO |
dc.title | Evaluering av prøvefaget Klima- og miljø ved Firda vidaregåande skule | nb_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 18 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1514320 | |