Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHansen, Andrea Flusund
dc.date.accessioned2017-10-12T20:01:25Z
dc.date.available2017-10-12T20:01:25Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2459961
dc.descriptionVernepleie BSV5-300 Desember 2016nb_NO
dc.description.abstractVal av tema blei gjort på bakgrunn av eigne erfaringar og opplevingar knytt til lagidrett og psykisk utviklingshemming. Formålet med denne oppgåva har vore å belyse fysisk aktivitet, med utgangspunkt i lagidrett, for ungdommar med psykisk utviklingshemming. Oppgåva dreier seg om ungdommar med lett og moderat psykisk utviklingshemming, og korleis livskvaliteten vil bli påverka av å vere ein del av fellesskapet i eit idrettslag. Prosessen med å hente inn kunnskap har føregått gjennom eit litteraturstudie med utgangspunkt i tidligare masteroppgåver og artiklar om tema som er sentrale for problemstillinga i oppgåva. Eg søkte kunnskap som kunne bidra til å forstå kva betyding lagidrett kan ha for ungdommar med psykisk utviklingshemming. Viktige aspekt var inkludering og opplevinga av å vere ein del av eit lag. Sentrale funn i oppgåva tilseier at livskvaliteten til ungdommar med psykisk utviklingshemming kan auke gjennom fellesskap og meistring, som er fundamentale kjenneteikn ved lagidrett. Lagidretten er med på å inkludere ungdom med ulike føresetnader i eit praksisfellesskap, der ein får utfordra seg sjølv og skapar eit sosialt nettverk. Studiar peikar på viktigheita av desse verdiane både frå ungdommane og foreldra sitt perspektiv.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.titleKorleis lagidrett kan bidra til god livskvalitet for ungdommar med psykisk utviklingshemming: Ein litteraturstudienb_NO
dc.title.alternativeHow team sports may contribute to a better quality of life for adolescents with intellectual disabilitiesnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel