Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHusabø, Eivind Standal
dc.date.accessioned2017-09-07T12:37:30Z
dc.date.available2017-09-07T12:37:30Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2453591
dc.descriptionMasterstudium i organisasjon og leiing, utdanningsleiing. Avdeling for samfunnsfag. Institutt for samfunnsvitskap.nb_NO
dc.description.abstractStudien har som føremål å få kunnskap om skuleleiarar som legg til rette for entreprenørskaps- og nettverksorienterte strategiar og aktivitetar ved eigen skule. Det blir brukt ein kvalitativ metode der seks skuleleiarar er intervjua om korleis dei tenker og handlar i høve til arbeidet med tilrettelegging av strategiane. Viktige moment i undersøkinga er å få kunnskap om skuleleiarane si rolle i dette arbeidet, samt deira kompetanse for og holdningar til å vere leiarar av desse prosessane. Funna viser at skuleleiaren som aktiv nettverksbyggar og aktiv brukar av skulen sitt nettverk er avgjerande for tilrettelegginga. Elevane sitt læringsutbytte i form av relevant kompetanse for framtidig yrkesutøving er sentralt i skuleleiarane sin motivasjon for å satse på og legge til rette for entreprenørskaps- og nettverksorienterte strategiar. Funna viser også at tilrettelegging av denne typen strategiar krev ei tilnærming til leiing i form av kollektive og relasjonelle prosessar. Læraren sin autonomi er ein viktig prosessuell føresetnad og delegering av ansvar i form av distribuert leiing vert framheva som viktig. Skuleleiarane vektlegg nøkkelpersonar og eldsjeler i personalgruppa som sentrale og viktige aktørar for å kunne lukkast i arbeidet med å tilrettelegge for entreprenørskaps- og nettverksorienterte prosessar.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandet
dc.subjectskuleleiarennb_NO
dc.subjectskolelederennb_NO
dc.subjectentreprenørskapnb_NO
dc.subjectnettverksbyggingnb_NO
dc.subjectutviklingsprosessernb_NO
dc.subjectskolenb_NO
dc.titleDen entreprenørskapsorienterte skuleleiarennb_NO
dc.title.alternativeThe entrepreneurial orientated school leadernb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber115nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel