dc.contributor.author | Husabø, Eivind Standal | |
dc.date.accessioned | 2017-09-07T12:37:30Z | |
dc.date.available | 2017-09-07T12:37:30Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2453591 | |
dc.description | Masterstudium i organisasjon og leiing, utdanningsleiing. Avdeling for samfunnsfag. Institutt for samfunnsvitskap. | nb_NO |
dc.description.abstract | Studien har som føremål å få kunnskap om skuleleiarar som legg til rette for entreprenørskaps- og nettverksorienterte strategiar og aktivitetar ved eigen skule. Det blir brukt ein kvalitativ metode der seks skuleleiarar er intervjua om korleis dei tenker og handlar i høve til arbeidet med tilrettelegging av strategiane. Viktige moment i undersøkinga er å få kunnskap om skuleleiarane si rolle i dette arbeidet, samt deira kompetanse for og holdningar til å vere leiarar av desse prosessane. Funna viser at skuleleiaren som aktiv nettverksbyggar og aktiv brukar av skulen sitt nettverk er avgjerande for tilrettelegginga. Elevane sitt læringsutbytte i form av relevant kompetanse for framtidig yrkesutøving er sentralt i skuleleiarane sin motivasjon for å satse på og legge til rette for entreprenørskaps- og nettverksorienterte strategiar. Funna viser også at tilrettelegging av denne typen strategiar krev ei tilnærming til leiing i form av kollektive og relasjonelle prosessar. Læraren sin autonomi er ein viktig prosessuell føresetnad og delegering av ansvar i form av distribuert leiing vert framheva som viktig. Skuleleiarane vektlegg nøkkelpersonar og eldsjeler i personalgruppa som sentrale og viktige aktørar for å kunne lukkast i arbeidet med å tilrettelegge for entreprenørskaps- og nettverksorienterte prosessar. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | |
dc.subject | skuleleiaren | nb_NO |
dc.subject | skolelederen | nb_NO |
dc.subject | entreprenørskap | nb_NO |
dc.subject | nettverksbygging | nb_NO |
dc.subject | utviklingsprosesser | nb_NO |
dc.subject | skole | nb_NO |
dc.title | Den entreprenørskapsorienterte skuleleiaren | nb_NO |
dc.title.alternative | The entrepreneurial orientated school leader | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 115 | nb_NO |