Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVikne, Vigdis
dc.date.accessioned2016-09-09T13:38:31Z
dc.date.available2016-09-09T13:38:31Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2405873
dc.descriptionMR691 Juni 2016nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectlavtpresterende lærerenb_NO
dc.subjectinstruksjonell ledelsenb_NO
dc.subjectemosjonell kalibreringnb_NO
dc.subjectavviklingsprosessnb_NO
dc.subjectrelasjonsledelsenb_NO
dc.subjectutviklingnb_NO
dc.subjectomstillingnb_NO
dc.subjectavviklingnb_NO
dc.titleRektors håndtering av lavtpresterende lærere: Hvordan håndterer leder ulike utfordringer og dilemmaer en kan møte i prosessen med å veilede lærere til utvikling, omstilling ev. avvikling av arbeidsforholdet?nb_NO
dc.title.alternativeHow principals handle low achieving teachers: How school leaders deal with different challenges and dilemmas they encounter when supervising teachers, promoting their development and change, and sometimes terminating their employmentnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber143nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel