Rektors håndtering av lavtpresterende lærere: Hvordan håndterer leder ulike utfordringer og dilemmaer en kan møte i prosessen med å veilede lærere til utvikling, omstilling ev. avvikling av arbeidsforholdet?
dc.contributor.author | Vikne, Vigdis | |
dc.date.accessioned | 2016-09-09T13:38:31Z | |
dc.date.available | 2016-09-09T13:38:31Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2405873 | |
dc.description | MR691 Juni 2016 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | lavtpresterende lærere | nb_NO |
dc.subject | instruksjonell ledelse | nb_NO |
dc.subject | emosjonell kalibrering | nb_NO |
dc.subject | avviklingsprosess | nb_NO |
dc.subject | relasjonsledelse | nb_NO |
dc.subject | utvikling | nb_NO |
dc.subject | omstilling | nb_NO |
dc.subject | avvikling | nb_NO |
dc.title | Rektors håndtering av lavtpresterende lærere: Hvordan håndterer leder ulike utfordringer og dilemmaer en kan møte i prosessen med å veilede lærere til utvikling, omstilling ev. avvikling av arbeidsforholdet? | nb_NO |
dc.title.alternative | How principals handle low achieving teachers: How school leaders deal with different challenges and dilemmas they encounter when supervising teachers, promoting their development and change, and sometimes terminating their employment | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 143 | nb_NO |