Hvordan påvirker strategien Skolebasert kompetanseutvikling holdninger til kollegiale utviklingsprosesser i videregående skoler?
dc.contributor.author | Løvaas, Montserrat | |
dc.date.accessioned | 2016-09-09T13:04:54Z | |
dc.date.available | 2016-09-09T13:04:54Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2405864 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | Læring i fellesskap | nb_NO |
dc.subject | Erfaringsdeling | nb_NO |
dc.subject | Organisasjonslæring | nb_NO |
dc.subject | Praksisfellesskap | nb_NO |
dc.title | Hvordan påvirker strategien Skolebasert kompetanseutvikling holdninger til kollegiale utviklingsprosesser i videregående skoler? | nb_NO |
dc.title.alternative | How does strategy School-based professional development influence attitudes to collegial development processes in high-schools? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 122 | nb_NO |