Arbeidstid i skolen: Hvordan konstruerer ulike aktører sin forståelse av sammenhengen mellom skolepolitikk, skoleutvikling og økt styring og kontroll av lærernes arbeidstid?
dc.contributor.author | Kjørsvik, Ingrid Nissen | |
dc.date.accessioned | 2016-09-02T08:00:17Z | |
dc.date.available | 2016-09-02T08:00:17Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2403722 | |
dc.description | MR691 Masteroppgave i organisasjon og ledelse | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | Arbeidstid i skolen | nb_NO |
dc.subject | Skolepolitikk | nb_NO |
dc.subject | Skoleutvikling | nb_NO |
dc.title | Arbeidstid i skolen: Hvordan konstruerer ulike aktører sin forståelse av sammenhengen mellom skolepolitikk, skoleutvikling og økt styring og kontroll av lærernes arbeidstid? | nb_NO |
dc.title.alternative | Working hours in school: How do various stakeholders construct their understanding of the relationship between education policy, school improvement and increased management and control of teacher's working hours? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 125 | nb_NO |