Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSolheim, Linn Therese
dc.date.accessioned2014-09-11T06:26:36Z
dc.date.available2014-09-11T06:26:36Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/219300
dc.descriptionBarnevernspedagogikk BSV-300 Mai 2014nb_NO
dc.description.abstract1 1.0 – Innleiing 1.1 – Grunngjeving for val av tema og problemstilling § 9a i Opplærings lova (2002) pålegg skulen å leggje til rette for eit positivt og trygt læringsmiljø, men lova er i følgje Raundalen og Shultz (2011, s. 116) foreløpig uverksam. Rasisme er eit omfattande problem, som er ein del av kvardagen til mange – også skuleba rn. Menneske med min oritetsbakgrunn er marginalisert på mange område, og er ofte i fokus for den offentlege debatten om ”norsk identitet” (Skytte, 2012). Mange av dei blir stigmatisert av etnisk norske, og samtidig av sitt eige miljø dersom dei bryt reglar i det miljøet (Kumar, 2002). Denne oppgåva har som formål å undersøkje ulike konsekvensar rasisme kan medføre for minoritetsbarn i grunnskulen, og om miljøterapeuten sin kunnskap og kompetanse kan vere eit ledd i å førebygge dette. Pedagogar hareit godt utgangspunktfor å hjelpe barn, då dei tek del i barna sin kvardag –nesten kvar dag (Raundalen & Schultz, 2011) .Barne-, ungdoms -og familiedirektoratet (2010) skriv at førebygging er eit mangetydig og positivt lada omgrep,for forsøk på å eliminere eller begrense ei uynskja utvikling. Ut frå dette, vil eg drøfte f ølgjande problemstilling: «Korleis kan miljøterapeutar førebygge rasisme i grunnskulen?»nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectforebyggingnb_NO
dc.subjectrasismenb_NO
dc.subjectgrunnskolennb_NO
dc.subjectminoritetsbarnnb_NO
dc.titleFørebygging av rasisme i grunnskulennb_NO
dc.title.alternativePrevention of racism in primary schoolnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber30nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel