Førebygging av rasisme i grunnskulen
Bachelor thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/219300Utgivelsesdato
2014Metadata
Vis full innførselSamlinger
Sammendrag
1
1.0
–
Innleiing
1.1
–
Grunngjeving
for val av tema og problemstilling
§ 9a i
Opplærings
lova
(2002)
pålegg skulen
å leggje
til rette for
eit positivt og trygt
læringsmiljø, men
lova
er
i følgje Raundalen og
Shultz (2011, s. 116) foreløpig uverksam.
Rasisme er eit omfattande problem, som er ein del av kvardagen til mange
–
også skuleba
rn.
Menneske med min
oritetsbakgrunn er marginalisert på mange område, og er ofte i fokus for
den offentlege debatten om ”norsk identitet” (Skytte, 2012). Mange av dei blir stigmatisert av etnisk norske, og samtidig av sitt eige miljø dersom dei bryt reglar i det miljøet (Kumar, 2002). Denne oppgåva har som formål å undersøkje ulike konsekvensar rasisme kan medføre for
minoritetsbarn i grunnskulen, og om miljøterapeuten sin kunnskap og kompetanse kan vere eit ledd i å førebygge dette. Pedagogar hareit godt utgangspunktfor å hjelpe barn, då dei tek del i barna sin kvardag –nesten kvar dag (Raundalen & Schultz, 2011) .Barne-, ungdoms -og familiedirektoratet (2010) skriv at førebygging er eit mangetydig og positivt lada omgrep,for forsøk på å eliminere eller begrense ei uynskja utvikling.
Ut frå dette, vil eg drøfte f
ølgjande problemstilling:
«Korleis kan miljøterapeutar
førebygge
rasisme i grunnskulen?»
Beskrivelse
Barnevernspedagogikk
BSV-300
Mai 2014