Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på emneord "samspill"
Viser treff 1-4 av 4
-
De yngste barnas medvirkning i et relasjonelt perspektiv
(Bachelor thesis, 2014)Jeg skal skrive om de yngste barna i barnehagen, og observere ett og toåringene. Min problemstilling lyder som følger: ”Hva kjennetegner de yngste barnas medvirkning når de er i samspill med personalet i barnehagen?”. ... -
Skolens tilretteleggelse for kommunikasjon og samspill i arbeidet med en elev som bruker ASK- en casestudie
(Master thesis, 2022)Kommunikasjon står sentralt i den menneskelige opplevelsen, og alle har en rett til å kunne delta i kommunikasjon og samspill med de i rundt seg. Denne casestudien ser på hvordan noen lærere jobber for å legge til rette ... -
Utover notelesing —et estetisk-relasjonelt syn på pianotimen
(Master thesis, 2017-05-15)I denne masteroppgaven undersøker jeg studieobjektet pianoundervisning med voksne amatører fra et estetisk-relasjonelt perspektiv. Dette estetisk-relasjonelte synet på pianoundervisning innebærer å framheve den estetiske ... -
Vegen frå å ha det til å ta det – å skape motstandsdyktige spelarar i toppfotball
(Journal article; Peer reviewed, 2018)The study examined psychosocial elements in facilitating the development of resilience in professional male soccer players in a team playing in Eliteserien. Semi-structured interviews were conducted with three coaches and ...