dc.contributor.author | Kyrkjebø, Dagrun | |
dc.date.accessioned | 2009-01-27T12:41:20Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/150473 | |
dc.description.abstract | Føremålet med studien har vore å sjå på korleis sjukepleieleiarar arbeider med læring og kunnskapsutvikling i sjukehusavdelingar som er praksisstad for sjukepleiarstudentar. Eg har fokusert på korleis samhandling mellom praksisplass, student og høgskule påverkar kvardagen i sjukehusavdelingane. På den måten vil eg vise kva som påverkar læringsprosessar i avdelinga. Eg har nytta ein kvalitativ metode med uformelle intervju av 7 utvalde sjukepleieleiarar frå eitt helseføretak. Informantane leia avdelingar som var praksisplass for sjukepleiestudentar våren 2008. Informantane var einige om at det uformelle arbeidet med læring i avdelingane stod sterkt, medan det formelle arbeidet fungerte dårleg. Det såg ut for at dette hang saman med leiarane sine arbeidsvilkår i helseføretaket. Leiarane meinte at fokus på læring ville vorte mindre om avdelingane ikkje hadde studentar i praksis. Eg trur at ved å arbeide med læring og kunnskapsutvikling i avdelinga, er leiarane med på å heve kompetansen i helseføretaket. Helseføretaket bør difor vurdere tiltak som gjer det mogeleg for sjukepleieleiarane å arbeide meir systematisk med si eiga rolle som kunnskapsleiar. | en |
dc.format.extent | 1168433 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.subject | praksisfellesskap | en |
dc.subject | kunnskapsutvikling | en |
dc.title | Sliten kunnskapsleiar eller glødande motivator? : ein studie av korleis sjukepleieleiaren arbeider med læring i sjukehusavdelingar | en |
dc.title.alternative | Tired educator or passionate motivator? : a study on how the head nurse works with education in hospital wards | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.subject.nsi | VDP::Medical disciplines: 700::Health sciences: 800::Nursing science: 808 | en |