Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKyrkjebø, Dagrun
dc.date.accessioned2009-01-27T12:41:20Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/150473
dc.description.abstractFøremålet med studien har vore å sjå på korleis sjukepleieleiarar arbeider med læring og kunnskapsutvikling i sjukehusavdelingar som er praksisstad for sjukepleiarstudentar. Eg har fokusert på korleis samhandling mellom praksisplass, student og høgskule påverkar kvardagen i sjukehusavdelingane. På den måten vil eg vise kva som påverkar læringsprosessar i avdelinga. Eg har nytta ein kvalitativ metode med uformelle intervju av 7 utvalde sjukepleieleiarar frå eitt helseføretak. Informantane leia avdelingar som var praksisplass for sjukepleiestudentar våren 2008. Informantane var einige om at det uformelle arbeidet med læring i avdelingane stod sterkt, medan det formelle arbeidet fungerte dårleg. Det såg ut for at dette hang saman med leiarane sine arbeidsvilkår i helseføretaket. Leiarane meinte at fokus på læring ville vorte mindre om avdelingane ikkje hadde studentar i praksis. Eg trur at ved å arbeide med læring og kunnskapsutvikling i avdelinga, er leiarane med på å heve kompetansen i helseføretaket. Helseføretaket bør difor vurdere tiltak som gjer det mogeleg for sjukepleieleiarane å arbeide meir systematisk med si eiga rolle som kunnskapsleiar.en
dc.format.extent1168433 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.subjectpraksisfellesskapen
dc.subjectkunnskapsutviklingen
dc.titleSliten kunnskapsleiar eller glødande motivator? : ein studie av korleis sjukepleieleiaren arbeider med læring i sjukehusavdelingaren
dc.title.alternativeTired educator or passionate motivator? : a study on how the head nurse works with education in hospital wardsen
dc.typeMaster thesisen
dc.subject.nsiVDP::Medical disciplines: 700::Health sciences: 800::Nursing science: 808en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel