dc.contributor.author | Fossøy, Aud Berit | |
dc.date.accessioned | 2013-07-12T13:56:48Z | |
dc.date.available | 2013-07-12T13:56:48Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/149497 | |
dc.description.abstract | Ved bachelorstudie i sjukepleie ved avdeling for helsefag er tema helsefremming og førebygging organisert i eige delemne på 15 studiepoeng. Emne legg til grunn eit utvida helseomgrep med vekt på Aaron Antonovsky sitt teoretiske omgrep salutogenese og Peter Hjort sin identifisering av positive helsefaktorar. I tillegg til teoretisk tilnærming, blir det lagt til grunn ei praktisk og folkeleg forståing av helse. Emne inneheld teoribolk og praksisstudie med prosjektarbeid og ulike rapporteringsformer. Samarbeid med praksisfeltet, eksamensresultat og innhald i prosjektoppgåvene har og vore styrande for den forma emnet har fått. Denne rapporten viser utforminga dette emnet har i dag. | no_NO |
dc.language.iso | nno | no_NO |
dc.relation.ispartofseries | HSF Notat; | |
dc.subject | helsefremjande og førebyggjande arbeid | no_NO |
dc.subject | studentprosjekt | no_NO |
dc.title | Delemne Helsefremjande og førebyggjande arbeid, ved bachelorstudium sjukepleie. Innføring og dokumentasjon | no_NO |
dc.type | Working paper | no_NO |
dc.source.pagenumber | 24 | no_NO |