Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSandnes, Astrid
dc.date.accessioned2008-07-28T08:19:21Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.issn0806-1696
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/149457
dc.description.abstractI dette notatet vert høgskulebiblioteket som læringsarena drøfta. Det vert sett søkelys på spenninga i ein høgare utdanningsinstitusjon som må gjera vegval ut frå sentrale føringar og statleg styring. Vilkåra for å omsetja vala til praktisk handling og endra åtferd nedover i organisasjonen vert problematisert. Eg ser på dei utfordringane biblioteket står overfor i samband med at organisasjonen skal implementera Kvalitetsreforma. Vidare vert endringsprosessar og krefter som formar endringane, spesielt motstand mot endring, og strategiar for å overvinna slik motstand, drøfta. Samanheng mellom ulike arbeids- og ansvarsområde i biblioteket og i organisasjonen elles er eit sentralt tema, likeså behov og vanskar knytt til samspel mellom ulike interessegrupper. Avsluttningsvis drøftar eg organisasjonsutvikling internt i bibliotektenesta med vekt på endringsleiing og endringsprosess.en
dc.format.extent3586446 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.relation.ispartofseriesHSF Notaten
dc.relation.ispartofseries8/2002en
dc.subjectbiblioteken
dc.subjectkvalitetsreformenen
dc.subjectlæringsmiljøen
dc.titleBibliotek, kvalitetsreform og heilskapleg læringsmiljøen
dc.typeBooken
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Library and information science: 320en
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel