dc.contributor.author | Sandnes, Astrid | |
dc.date.accessioned | 2008-07-28T08:19:21Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.issn | 0806-1696 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/149457 | |
dc.description.abstract | I dette notatet vert høgskulebiblioteket som læringsarena drøfta. Det vert
sett søkelys på spenninga i ein høgare utdanningsinstitusjon som må gjera
vegval ut frå sentrale føringar og statleg styring. Vilkåra for å omsetja vala
til praktisk handling og endra åtferd nedover i organisasjonen vert
problematisert. Eg ser på dei utfordringane biblioteket står overfor i
samband med at organisasjonen skal implementera Kvalitetsreforma. Vidare
vert endringsprosessar og krefter som formar endringane, spesielt motstand
mot endring, og strategiar for å overvinna slik motstand, drøfta.
Samanheng mellom ulike arbeids- og ansvarsområde i biblioteket og i
organisasjonen elles er eit sentralt tema, likeså behov og vanskar knytt til
samspel mellom ulike interessegrupper. Avsluttningsvis drøftar eg
organisasjonsutvikling internt i bibliotektenesta med vekt på endringsleiing
og endringsprosess. | en |
dc.format.extent | 3586446 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.relation.ispartofseries | HSF Notat | en |
dc.relation.ispartofseries | 8/2002 | en |
dc.subject | bibliotek | en |
dc.subject | kvalitetsreformen | en |
dc.subject | læringsmiljø | en |
dc.title | Bibliotek, kvalitetsreform og heilskapleg læringsmiljø | en |
dc.type | Book | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Library and information science: 320 | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en |