Blar i HVL Open på forfatter "Kulild, Marit"
-
Canvas som plattform for samarbeid
Frugård, Kirsti Angvik; Kulild, Marit (Research report, 2019) -
Improvisasjon som bindeledd mellom teori og praksis i profesjonsutdanninga til lærarstudenten
Kulild, Marit; Engelsen, Knut Steinar (Journal article; Peer reviewed, 2017)Denne artikkelen undersøkjer kunnskap og erfaring med improvisasjon som fenomen i lærarutdanninga. Gjennom fire semester har ei gruppe lærarstudentar undersøkt, prøvd ut og reflektert over ulike sider av improvisasjon ... -
«Korleis tenkte du no?» Frå øving til gjennomføring i grunnskulelærarutdanninga
Kulild, Marit (Peer reviewed; Journal article, 2020)I denne artikkelen presenterer eg ein studie der føremålet har vore å utvikla eit undervisningsdesign som kan støtta studentane i deira profesjonelle utvikling. Eit vesentleg element i designet er å tilby studentane kunnskap ... -
Lesson study som metode for forskingspraksis i lærarutdanninga. Rapport frå eit pilotprosjekt
Kulild, Marit; Myklebust, Hege; Baugstø, Tone; Holme, Geir (HVL-rapport;2024/6, Report, 2024)Hausten 2023 gjennomførte HVL Stord og LU-skulen Rubbestadneset skule eit pilotprosjekt med alternativ gjennomføring av praksis for femteårsstudentane. Piloten gjekk ut på at studentane i staden for vanleg praksis gjekk ... -
Vektlegging av kvarandrevurdering/medstudentvurdering i grunnskulelærarutdanninga
Kulild, Marit; Frugård, Kirsti Angvik; Vogt, Jessica; Jenssen, Eirik S.; Kjerland, Glenn (Research report, 2018) -
Å øve på observasjon som kjernepraksis i lærerutdanningen. Lærerstudenters erfaringer med observasjon som verktøy i første studieår
Kulild, Marit; Bjelland, Camilla (Chapter; Peer reviewed, 2021)Dette kapitlet er en kvalitativ casestudie basert på empiri fra et fokusgruppeintervju og analyser av studenters refleksjonstekster. Temaet er observasjon som metode i lærerutdanningen trinn 1–7. Studien handler om hvordan ...