Blar i HVL Open på dokumenttype "Report"
Viser treff 101-120 av 139
-
Reisa mot Forskingsbasert læring: Implementeringa av Empiriske Bacheloroppgåver ved Campus Førde
(HVL-rapport;2023/10, Report, 2023)Vårt prosjekt vart sett i verk etter bestilling frå praksisfeltet, både frå spesialist og kommunehelsetenesta. Prosjektet var å få studentar til å skrive empiriske bacheloroppgåver med tema bestilt frå praksis. Praksisfeltet ... -
RekneMeir på ViteMeir: Utvikling av en matematisk vitensenterutstilling
(HVL-Rapport;2/2023, Report, 2023)For å møte etterspørselen etter teknologi- og realfagskompetanse i fremtidens arbeidsmarked, må vi jobbe for å styrke rekrutteringen til teknologi og realfag. Gjennom prosjektet RekneMeir ønsker vi å bidra til matematikkglede ... -
Rekrutteringsundersøkinga 2023
(HVL-rapport;2023/8, Report, 2023)Undersøkinga vart sendt ut til alle førsteårsstudentar tekne opp til haustsemesteret 2023 ved grunnutdanningar, integrert masterutdanningar, alternative vegar til ingeniørutdanningane (slik som forkurs, y-veg og liknande). ... -
Risiko og sikkerhet i ankerhåndteringsoperasjoner
(Report, 2018) -
Rollebytte, samarbeid, kunnskaps- og fagutvikling
(Report, 2009-02-12)Denne rapporten baserer seg på et gjennomført samarbeidsprosjekt mellom Radiologisk avdeling Haraldsplass Diakonale Sykehus (HDS) og Institutt for radiografi ved Høgskolen i Bergen (HiB). Prosjektet fikk tildelt Utviklingsmidler ... -
Safe procedures for personnel-transfer from a vessel to an offshore floating wind turbine
(HVL-Rapport;23/2021, Report, 2021)This report is prepared to identify safe procedures for transfer of personnel from vessels to floating offshore wind turbines. The use of a gangway system mounted on the deck of a vessel is known to represent state of art ... -
Samkøyring og utvikling av bachelorutdanningane i sjukepleie ved HVL
(HVL-Rapport;9/2020, Report, 2020)Rapporten omhandlar erfaringar og resultat av prosjektarbeidet samkøyring og utvikling av bachelorutdanningane i sjukepleie ved fakultet for helse- og sosialvitskap ved HVL. Arbeidet munna ut i ein ny studieplan for bachelor ... -
Samlivskurs for førstegangsforeldre: Erfaringer med «Godt samliv» i Bergen kommune og en systematisk litteraturgjennomgang av lignede tiltak
(HVL-Rapport;12/2021, Report, 2021-06)Denne rapporten består av to deler: Første del trekker opp bakgrunnen for og gir en beskrivelse av erfaringene med «Godt samliv» etter om lag 18 måneders utprøving i Bergen kommune, fra høsten 2019 og ut 2020. Godt ... -
Skole og konsert - fra formidling til dialog (DiSko): Erfaringsrapport
(CASE-rapport;1/2019, Report, 2019)Forskere som har deltatt i syklus 1 med datainnsamling, analyse og tekst er: Professor og Forskningsleder Magne Espeland, 1. amanuensis og prosjektleder Kari Holdhus, 1. lektor Jorunn Thortveit (Universitetet i Stavanger) ... -
Skole og konsert - fra formidling til dialog (DiSko): Tilstandsrapport
(CASE-rapport;1/2017, Report, 2017)Gjennom forskningsprosjektet ”Skole og konsert – fra formidling til dialog” (DiSko) vil forskerne arbeide med hvordan en kan produsere og distribuere konserter og annen kunst for elever i skolen på en slik måte at det kan ... -
Skole og konsert - fra formidling til dialog: Sluttrapport fra et innovasjonsprosjekt
(HVL-Rapport;1/2021, Report, 2021)Skole og konsert – fra formidling til dialog (DiSko) har vært et innovasjonsforskningsprosjekt finansiert av Norges Forskningsråd, med et prosjektbudsjett på 7.4 mill NOK. Prosjektet har pågått fra 1.1. 2017 og til og med ... -
Skole og konsert - frå formidling til dialog (DiSko): Produksjosrapport
(CASE-rapport;1/2018, Report, 2018)Produksjonsrapport 1 inngår i ein serie planlagde rapportar frå prosjektet Skole og konsert – frå formidling til dialog (DiSko). Desse rapportane blir utforma undervegs med og parallelt med FOU- prosessen og er ein del av ... -
Social work-virtual campus (SW-VirCamp): Final report, public part
(Social Work – Virtual Campus, Report, 2010-11)This report aims to reach the educational sector and the field of Social Work, developers of e-learning courses and virtual campuses, as well as the evaluators of the project. The main objective for the Social Work – Virtual ... -
Spredning av utvalgte fremmede bartrær i Vestland fylke: forvaltnings-relevante resultater fra SITKA-prosjektet
(HVL-Rapport;1/2023, Report, 2023)Fremmede bartrær er utbredt i Vestland fylke, og flere arter representerer en høy økologisk risiko fordi de har stor evne til å spre seg ut i og påvirke stedegne naturtyper og arter. Statsforvalteren i Vestland har ansvar ... -
Strategy Practices in Mediating Sustainable Micro-Organizational Praxis: The Case of “Green Operations”
(Report, 2013-12-18)This paper explores how a strategic idea to operate offshore service vessels sustainably is mediated into micro-organizational praxis, focusing on strategy practices in strategizing “green operations”, or streams of ... -
Studentevalueringer i høyere utdanning : på hvilken måte og til hvilken nytte?
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport, Report, 2007) -
Studentmedverknad i utvikling av utdanningskvalitet
(Notat - Høgskulen på Vestlandet Campus Førde;3/2018, Report, 2018)Utvikling av utdanningskvalitet på bachelorstudiet i sjukepleie er ei prioritert oppgåve i HVL. For å utvikle kvaliteten på utdanninga må - og skal - studentane bidra. Studentmedverknad vert trekt fram i ulike offentlege ... -
Studieløp i alternativ praksis under koronapandemien vår – 2020
(HVL-rapport;2023/9, Report, 2023)Under korona-pandemien i 2020 vart høgskular og sjukepleiepraksis stengt 12.mars. Ved Høgskulen på Vestlandet (HVL) campus Førde vart alle studentane som var i praksis ved sjukepleieutdanninga stoppa. Det førte til at ... -
Tegn er mer enn ord : følger for mening - særlig når vi handler
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport, Report, 2007) -
The multimodal space of learning: Report from an ICT-project in teacher education at BUC/HiB - Norway
(Report, 2014-04)This report describes an experimental development in teacher education. The main goal with the project was to increase the students’ learning outcome by creating a better ICT-supported learning environment. The research ...