Tverrfagleg samarbeid i skule: Korleis lykkast med eit tverrfagleg samarbeid i skulen, og korleis kjem dette eleven til gode?
dc.contributor.author | Solvik, Karita | |
dc.date.accessioned | 2015-07-01T11:26:40Z | |
dc.date.available | 2015-07-01T11:26:40Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/286185 | |
dc.description | Sosialt arbeid BSV5-300 Mai 2015 | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.title | Tverrfagleg samarbeid i skule: Korleis lykkast med eit tverrfagleg samarbeid i skulen, og korleis kjem dette eleven til gode? | nb_NO |
dc.title.alternative | Interdisciplinary collaboration in the school system: How to succeed through interdisciplinary collaboration in schools, and how can this benefit the student? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 23 | nb_NO |