Hvordan kan vernepleiere legge til rette for fysisk aktivitet for barn og unge med utviklingshemming?
dc.contributor.author | Landås, Siri | |
dc.date.accessioned | 2021-06-28T11:44:29Z | |
dc.date.available | 2021-06-28T11:44:29Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2761640 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet, Fakultet for helse- og sosialvitenskap | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvordan kan vernepleiere legge til rette for fysisk aktivitet for barn og unge med utviklingshemming? | en_US |
dc.title.alternative | How can intellectual disability nurses facilitate physical activity for children and youth with developmental disabilities? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 50 | en_US |
dc.description.localcode | BSV5-300 | en_US |