Seksuelle overgrep mot barn : kunnskap og tverrfagleg samarbeid
dc.contributor.author | Andersen, Silje | |
dc.date.accessioned | 2015-02-05T12:26:11Z | |
dc.date.available | 2015-02-05T12:26:11Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/275465 | |
dc.description | Barnevernspedagog BSV5-300 Mai 2013 | nb_NO |
dc.description.abstract | Problemstillinga mi er todelt: 1. Kva kunnskap har fagfolk som arbeidar med barn om temaet seksuelle overgrep? 2. Kva erfaringar har dei med tverretatleg samarbeid om barn? Søftestad (2008) meinar at ein kan få inntrykk av at avdekking av overgrep er ei arbeidsoppgåva berre for fagfolk i utvalte instansar, og stiller spørsmål om dette kan føre til at fagfolk i andre verksemder ikkje tilrettelegg for at barn kan formidle seg om erfaringar frå overgrep. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.subject | seksuelle overgrep | nb_NO |
dc.subject | overgrep | nb_NO |
dc.subject | overgrep mot barn | nb_NO |
dc.subject | tverrfaglig samarbeid | nb_NO |
dc.subject | tverretatlig samarbeid | nb_NO |
dc.title | Seksuelle overgrep mot barn : kunnskap og tverrfagleg samarbeid | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 29 | nb_NO |