dc.contributor.author | Jahren, Silje Kristoffersen | |
dc.coverage.spatial | Sogndal | en_US |
dc.date.accessioned | 2020-07-01T12:14:50Z | |
dc.date.available | 2020-07-01T12:14:50Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2660343 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet, Fakultet for helse- og sosialvitenskap | en_US |
dc.subject | siblings | en_US |
dc.subject | disabilites | en_US |
dc.subject | learning disability nurse | en_US |
dc.subject | knowledge | en_US |
dc.subject | support | en_US |
dc.title | ”Ser du meg?” Hvordan kan vernepleieren ivareta behovet for informasjon og støtte hos søsken som pårørende til barn med nedsatt funksjonsevne? | en_US |
dc.title.alternative | ”Do you see me” How can a learning disability nurse address the need of information and support in siblings as next to kin of children with disabilities? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 45 | en_US |
dc.description.localcode | BSV5-300 | en_US |