Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGjøsæter, Åge
dc.date.accessioned2013-12-18T12:30:44Z
dc.date.available2013-12-18T12:30:44Z
dc.date.issued2013-12-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/151459
dc.description.abstractFormålet med paperet er å drøfte pedagogiske og didaktiske utfordringer relatert til overføring av teoretisk organisasjons- og ledelseskunnskap til reflektert handlingskompetanse, i paperet referert til som transfer. Transfer som begrep konkretiseres samtidig som det relateres til pedagogiske og didaktiske utfordringer i organisasjons- og ledelsesfag. Tre forhold av betydning for transfer blir særlig drøftet, nemlig forhold ved studentene, forhold ved undervisning og underviser og forhold ved anvendelseskonteksten. I drøftingen trekkes det veksler på egne og andres erfaringer som tilretteleggere av læreprosesser i organisasjons- og ledelsesfag for studenter innenfor høyere utdanning. Pedagogiske og didaktiske implikasjoner konkretiseres og mulige konklusjoner trekkes.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.titleTransfer som pedagogisk og didaktisk utfordring i organisasjons- og ledelsesfagno_NO
dc.typeWorking paperno_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel