Browsing HVL Open by Author "Syse, Ingrid"
Now showing items 1-10 of 10
-
Det er ikkje nok å berre løfta ein - alle må løftast i Yrkesfaglærarløftet
Sekkingstad, Dorthea; Syse, Ingrid (Others, 2019) -
«Du ser at det har gjort noko med heile skulen»: Når lærarar skal lære
Sekkingstad, Dorthea; Syse, Ingrid (Journal article, 2017)Skuleleiarar har eit overordna ansvar for eit læringsmiljø som oppmuntrar lærarar til å utvikle seg fagleg. Korleis kan ein gå fram for å lukkast med kompetanseheving blant lærarane? -
Forplikting er avgjerande
Sekkingstad, Dorthea; Syse, Ingrid (Chapter; Peer reviewed, 2016)Studien rettar seg mot lærarar som har delteke på skulebasert vidareutdanning i klasseleiing. Føremålet er å undersøkje kjenneteikn ved ei skulebasert vidareutdanning som lærarar meiner bidreg til eiga læring. Empiri er ... -
Kan tre lys tenna heile lærarstaben - Yrkesfaglærarløftet som skuleutvikling
Sekkingstad, Dorthea; Syse, Ingrid (Journal article, 2020)Endeleg er det yrkesfaglærarane sin tur. Yrkesfaglærarløftet (YFL) skal bidra til å heva kompetansen til yrkesfaglærarane. Ikkje berre for dei som deltek på vidareutdanningstilboda, men også for dei andre lærarane på skulen. ... -
Klasseleiing og profesjonsutvikling i praksisfeltet
Sekkingstad, Dorthea; Syse, Ingrid (Chapter, 2013)Klasseleiing er sett på dagsorden gjennom stortingsmeldingar og andre styringsdokument for utdanningssektoren. Målet er å betre læringsmiljøet for elevane. I samband med dette tilbyr utdanningsinstitusjonar vidareutdanning ... -
Nokon jobbar best under press - andre jobbar berre under press
Sekkingstad, Dorthea; Syse, Ingrid (Journal article, 2017) -
Skolevurdering i et lærerperspektiv : En studie av lokalt arbeid med kvalitetsvurdering i videregående opplæring
Syse, Ingrid (Master thesis, 2006)Skolevurdering i et lærerperspektiv– En studie av lokalt arbeid med kvalitetsvurdering i videregående opplæring Gjennom Kunnskapsløftet gir myndighetene signal om at kvalitetsvurdering skal bidra til kvalitetsutvikling. ... -
«Spør oss, vi vil bidra» – lærarar som lokomotiv for å fremje skuleutvikling – ein mogleg modell
Sekkingstad, Dorthea; Syse, Ingrid (Chapter; Peer reviewed, 2019)Yrkesfaglærarløftet er ei storstilt nasjonal satsing for å heve kompetansen til yrkesfaglærarar. Artikkelen byggjer på fokusgruppeintervju med studentar som har delteke på ei av vidareutdanningane i piloteringa av satsinga. ... -
Utdanna skoleleiar - nye spenningar?
Abrahamsen, Hedvig Neerland; Syse, Ingrid; Øydvin, Astrid (Peer reviewed; Journal article, 2016)Føremålet med studien er å auke kunnskapen om den norske rektorutdanninga ved å undersøkje korleis eit utval skoleleiarar beskriv kva nye spenningar dei opplever i leiarkvardagen sin etter at dei har gjennomført studiet. ... -
Øve, øve, jamt og trutt...Klasseleiing og profesjonsutvikling i praksisfeltet
Sekkingstad, Dorthea; Syse, Ingrid (Journal article, 2014)Lærarar vel å utvikla kompetansen sin som klasseleiar gjennom å arbeida med å byggja relasjonar til elevane og å leggja gode og tydelege strukturelle rammer kring læringsarbeidet. Ved å øva jamt og trutt opplever dei å bli ...