• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Høgskulen på Vestlandet på tidsskrift 
  •   Hjem
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Blar i Høgskulen på Vestlandet på tidsskrift
  •   Hjem
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Blar i Høgskulen på Vestlandet på tidsskrift
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Høgskulen på Vestlandet på tidsskrift "Teacher Development"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-1 av 1

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Moving from traditional to responsive mathematics classrooms: a proposition of an intervention model 

      Haara, Frode Olav; Engelsen, Knut Steinar; Smith, Kari (Peer reviewed; Journal article, 2020)
      This article discusses how mathematics didactics can be inspired by and further developed through responsive pedagogy, understood as feedback directed at self-regulation and self-efficacy, in mathematics teaching. The ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDette delarkivetUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit