Blar i Høgskulen på Vestlandet på dokumenttype "Working paper"
Viser treff 21-40 av 78
-
Frå prosjekt til varige ordningar: Organisatoriske 'grep' som kan bidra til å styrke kompetanse og samarbeid innan rehabilitering og førebyggande helsearbeid: Rapport frå Interkommunalt Samarbeidsprosjekt 2011-2013
(HiSF-Notat;5/2014, Working paper, 2014)St.m 47 Samhandlingsreforma (2008-2009) var utgangspunktet for prosjektet Samarbeidsnettverk i arbeidet med å vurdere samarbeidsformer og samarbeidsfelt og eventuelle forankringar. Metode: Eg deltok i prosjektet som ... -
From STEAM to… SENSE.STEAM. Re-acquainting ourselves with attentiveness
(HVL-Notat;2024/6, Working paper, 2024)This article is the first in a series on art and science in education. The text introduces the idea of integrating art and science in education, with a focus on two key points. Firstly, we examine the practical application ... -
Greenhouse Gas Emissions and Climate Change Policies around the World
(Notat - Høgskulen på Vestlandet, Nærregion Sogn og Fjordane;8/2017, Working paper, 2017)This briefing provides an overview on major countries sumrnarizing their greenhouse gas emission profiles, economic and political situation, major societal challenges and national policies relevant to tackle global climate ... -
«Hvor kommer skyene fra?» Lekende læring om vannkraft ved ViteMeir
(HVL-Notat;2/2022, Working paper, 2022)I notatet oppsummeres det faglige grunnlaget bak vannkraftinstallasjonen ved Vitensenteret i Sogn og Fjordane AS, ViteMeir. Formålet med notatet er å tilby faglig støtte til både formidlere ved ViteMeir og ansatte ved HVL ... -
Jord- og flaumskred dei siste 10 000 åra
(Working paper, 2014)I midt-holocen, då det var varmast og mest nedbør, var skredaktiviteten lågast. Høg skoggrense og tett skog, færre dagar med snø, og røter som både stabiliserer jorda og tar opp vatn, kan forklare noko av den ... -
Kategorisering av dokumentarfilm : typologi hos Bill Nichols og Carl Plantinga
(Working paper, 2008) -
Klima- og miljøfaget slik det er gjennomførd på Firda v.g.s. skuleåret 2022/2023
(HVL-notat;2023/4, Working paper, 2023)Rapporten er ein gjennomgang av gjennomføringa av klima- og miljø 2 som blei gjennomførd skuleåret 2022-2023. Den viser at elevar er motiverte for å lære meir om klimaendringane. Faget blir av elevar og lærar vurdere som ... -
Klima- og miljøfaget ved Firda som fag i vidaregåande skule
(HVL-Notat;2023/1, Working paper, 2023)Ved Firda vidaregåande skule i Nordfjord har ein utvikla eit nytt fag med tittel klima- og miljøfag. Faget tar for seg forskjellige sider ved klimautfordringa. Denne rapporten vurderer berekraftig utvikling og klimaendringar ... -
Kommunenes framtidige vannkraftutbygging: En undersøkelse
(HiSF-Notat;1/2015, Working paper, 2015)Norge har via EØS-avtalen sluttet seg til EUs Fornybardirektiv. Som en konsekvens av dette har Norge forpliktet seg til å øke energien produsert ved fornybare energikilder fra 64,5 prosent i 2012 til 67,5 prosent. Et av ... -
Korleis gå fram for å involvere bachelorstudentar i forsking: Sjukepleiestudentar som medforskarar i sjukeheim
(Notat - Høgskulen på Vestlandet, Nærregion Sogn og Fjordane;1/2018, Working paper, 2018)Notatet beskriv korleis faglærarar har planlagt og gått fram for å involvere sjukepleiestudentar i forsking. Studentinvolvering i forsking er i tråd med politiske føringar og krav til forskingsbasert undervisning. ... -
Korleis går dei yngste i barnehagen i dialog med ein installasjon, der foto og film er ein integrert del av materiale?
(HVL-Notat;2023/5, Working paper, 2024)Installasjonen var utvikla med tanke på dei yngste i barnehagen, som del av undervisninga til fordjupinga Kunstfagleg arbeid i barnehagen, ved barnehagelærarutdanninga på HVL, campus Stord, hausten 2021. Installasjonen ... -
Kunnskap i organisasjon og ledelse. Rapport nr 2: Aktiviteter som middel til å nå læringsmål.
(Working paper, 2004)Aktiviteter -
Kunnskap i organisasjon og ledelse. Rapport nr.1: En erfaringsbasert tilnærming.
(Working paper, 2001)Kunnskapsmål og utfordringer. D.A.Kolbs erfaringslæring. Pedagogiske tilnærminger -
Kunnskap i organisasjon og ledelse. Rapport nr.3: Evaluering av 5 år med erfaringsledelse
(Working paper, 2005) -
Kunstnerbesøk, relasjon og samarbeid: Produksjonsnotat fra innovasjonsprosjektet «Skole og konsert – fra formidling til dialog (DiSko)»
(HVL-notat;2/2020, Working paper, 2020)Gjennom forskningsprosjektet «Skole og konsert – fra formidling til dialog» (DiSko) arbeider deltakerne med hvordan en kan produsere og distribuere konserter og annen kunst for elever i skolen, på en slik måte at det kan ... -
Kurs i studiemeistring - eit tilbod til sjukepleiarstudentane i starten av utdanninga
(HVL-notat;1/2021, Working paper, 2021)Studentlivet er ukjent for dei fleste studentar som startar i høgre utdanning. Det kan føre til stress, og i nokre høve psykiske plager som studentane skal meistre. Statistikk viser ein auke i alvorlege psykiske symptomplager ... -
Kvalitetssikring av innhaldet i kurs i eksamensmeistring - eit kvalitetsutviklingsprosjekt : notat om evalueringsprosessen av kurs i eksamensmeistring ved HVL, campus Førde i tida 2014-2018
(Notat - Høgskulen på Vestlandet Campus Førde;2/2018, Working paper, 2018)SAMANDRAG Kurs i eksamensmeistring for studentar i høgare utdanning blir evaluert for å sikre kvaliteten på kurset. Notatet søkjer å kaste lys over erfaringane kurshaldarane og studentar har gjort seg i evalueringsprosessen ... -
LeiKre - ei kollektiv utforsking i leire
(HVL-notat;2023/11, Working paper, 2023)LeiKre stiller seg i ein kunstnarisk tradisjon med å utforske leira sin materialitet. I dette prosjektet ser vi på korleis barn sine prosessar kjem fram i det kollektive der ein har opne rammer og store mengder materialar ... -
Livslang læring: Fleksibel utdanning i HVL 2022-23
(HVL-notat;3/2022, Working paper, 2022)Dette notatet gir ei samla oversikt over fleksible studietilbod ved Høgskulen på Vestlandet studieåret 2022. I arbeidet med notatet har det blitt reist nokre problemstillingar og utfordringar som ein har forsøkt å svara ... -
Lærarkompetanse og skuleresultat: Metoden bak resultata
(Notat - Høgskulen på Vestlandet, Nærregion Sogn og Fjordane;2017/5, Working paper, 2017)l forskingsprosjektet Lærande regionar - Lærarkompetanse og skuleresultat såg vi på om klassestorleik samt lærarens erfaring og utdanning imatematikk har betydning for elevane sine prestasjonar imatematikk målt ved ...