• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Høgskulen på Vestlandet på tittel 
  •   Hjem
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Blar i Høgskulen på Vestlandet på tittel
  •   Hjem
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Blar i Høgskulen på Vestlandet på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Høgskulen på Vestlandet på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1853-1872 av 9975

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • «Du er så mye mer enn det jeg bare ser» 

      Hansen, Tove Kristin (Bachelor thesis, 2019)
    • Du får bli med, du får bli med, men ikkje du… : Ei kvalitativ analyse av politiske og administrative prosessar knytt til barn i norske asylmottak sitt barnehagetilbod 

      Hatlelid, Anne Margrete (Master thesis, 2021)
      Tema i dette forskingsprosjektet er barn som bur på asylmottak, og deira moglegheit til å gå i ordinære barnehagar medan dei bur der. Straumen av asylsøkjarar til Noreg har dei siste 12 åra vore svært varierande, og nye ...
    • Du får ikke leke med oss! 

      Lervaag, Veronika (Bachelor thesis, 2019)
    • «Du får ikkje leike med oss» : ei bacheloroppgåva om mobbing blant barn i barnehagen 

      Leknes, Ingvild Kjosaas (Bachelor thesis, 2014)
      I følgje rammeplanen (2011) skal det ikkje vere rom for diskriminering eller krenkande ord og handlingar i barnehagen si verksemd, og av respekt for både fellesskapet og det enkelte individ må dette atterspeglast i det ...
    • «Du jobber godt nå.» Om tilnærminger og holdninger ved måltidsstøtte for anorexia nervosa. 

      Bruun, Fride (Bachelor thesis, 2021)
    • ‘Du kalte meg Kate’ Kjønnsidentitetstematikk i ungdomsromanene Hør her’a! og Kunsten å være normal. 

      Winther, Nicoline Helene Sohlberg (Master thesis, 2021)
      Denne masteroppgaven undersøker hvordan språket på replikk- og fortellernivå, bidrar til utforskningen av kjønnsidentitetstematikk i et utvalg nyere ungdomslitteratur. Kjønnsidentitetstematikk, eller kjønnsinkongruens, er ...
    • Du kan aldri vite kva morgondagen bringer: Zambiske barn sine tankar om eiga framtid 

      Myklebust, Oda Kristine (Student paper, others, 2016)
    • "Du kan jo ikkje lære å spikke noe uten å faktisk gjøre det"- Inger 15 år. En studie om erfaringslæring 

      Larsen, Tone Gjerde (Master thesis, 2016-08-12)
      Bakgrunnen for denne masteroppgaven har vært ungdomsskoleelevens utvikling av kyndighet i en konkret læringssituasjon. Med fokus på erfaringslæring i lys av den sosiokulturelle teorien har jeg jobbet ut i fra følgende ...
    • «Du må ha ein idé» : ein studie av utviklingsorienterte rektorar 

      Kapstad, Anne Cecilie (Master thesis, 2017)
      Denne studien har som føremål å få betre kunnskap om kva det er å vere ein utviklingsorientert rektor. Gjennom intervju med eit strategisk utval på åtte rektorar frå grunnskulen i Sogn og Fjordane har eg undersøkt kva ...
    • Du må synst det er kjekt! - om oppleving, kompetanse og læring i personalleiarrolla 

      Bell, Liv Janne (Master thesis, 2006)
      ”Du må synst det er kjekt!” - Om oppleving, kompetanse og læring i personalleiarrolla Studien har som føremål å få kunnskap om korleis leiarar opplever det å vere personalleiarar, kva kompetanse dei meiner er viktig i ...
    • «Du må tro det før du kan se det» : omsorgssvikt og barn i sårbare livssituasjoner, hvordan kan vi jobbe med dette i barnehagen og i samarbeid med andre etater? 

      Hovden, Marita; Tvendeseter, Ann-Iren (Bachelor thesis, 2017)
      «Hvordan kan et godt samarbeid i barnehagen og tverretatlig være med på å avdekke flere tilfeller av omsorgssvikt og barn i sårbare livssituasjoner?»Vårt mål med denne oppgaven er å få økt kunnskap og innsikt i det å arbeide ...
    • «Du må trø så varsomt»: en undersøkelse av barnehagelæreres refleksjoner om egen rolle i barnestyrt lek 

      Jenssen, Lea Lefdal (Master thesis, 2021)
      Tittel: «Du må trø så varsomt»: en undersøkelse av barnehagelæreres refleksjoner om egen rolle i barnestyrt lek. Formål: Rammeplan for barnehagen er tydelig på at leken skal ha en sentral plass og lekens egenverdi skal ...
    • "Du och jag, Alfred": En oppgave om barn med utagerende atferd og barnehagen som en arena for mestring 

      Dahle, Silje (Bachelor thesis, 2016)
    • Du og jeg i nære relasjoner, til det beste for barna 

      Haugom, Renate Solheim (Bachelor thesis, 2019)
    • «Du ser at det har gjort noko med heile skulen»: Når lærarar skal lære 

      Sekkingstad, Dorthea; Syse, Ingrid (Journal article, 2017)
      Skuleleiarar har eit overordna ansvar for eit læringsmiljø som oppmuntrar lærarar til å utvikle seg fagleg. Korleis kan ein gå fram for å lukkast med kompetanseheving blant lærarane?
    • Du ser det ikke før du tror det – tør du tenke det verste? : hvordan kan våre holdninger som profesjonelle påvirke barns mot til å fortelle om seksuelle overgrep? 

      Harberg, Randi (Bachelor thesis, 2015)
      Det er min oppfatning at hvordan vi responderer på barnet og det barnet forteller, har innvirkning på hva barnet våger å dele med oss. Vi må respektere barnet og se på det som et kompetent menneske som er ekspert på sine ...
    • Du ser det ikke før du tror det: Hvordan kan vi styrke arbeidet med forebygging og avdekking av seksuelle overgrep 

      Johannessen, Beth Kristin (Bachelor thesis, 2020)
    • “Du ser det ikkje før du trur det”-ein studie om korleis ein som vaksen i barnehagen kan oppdage signal hjå barn som opplev omsorgssvikt 

      Haraldseid, Jenny Rørtveit; Lilledal, Kristine (Bachelor thesis, 2020)
    • Det du ser er ikke alt 

      Rognøy, Karina (Bachelor thesis, 2013-05-08)
      Tittel: Det du ser er ikke alt. Bakgrunn: Helsepersonell møter flere ulike pasientgrupper i hverdagen, og det er viktig at alle behandles med samme holdninger og respekten. Dette gjelder også for rusmiddelmisbrukere. ...
    • Du skal ikke tro, du skal vite! : holdninger og kunnskaper rundt barnevernssamarbeid i barnehagen 

      Holm, Trude; Fauske, Bodil Helen (Bachelor thesis, 2014)
      I denne oppgaven har vi tatt for oss barnehagen og foreldrenes samarbeid med barnevernet. Vi vil legge fokus på foreldrenes kunnskaper og holdninger ovenfor barnevernet, og hvordan en som pedagogisk leder kan arbeide med ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDette delarkivetUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit