dc.contributor.author | Simonsen, Marte Aadland | |
dc.contributor.author | Lilletvedt, Anne-Beate Ulveseth | |
dc.contributor.author | Hammersland, Frode | |
dc.contributor.author | Olsen, Jonas Selås | |
dc.date.accessioned | 2024-11-14T09:42:58Z | |
dc.date.available | 2024-11-14T09:42:58Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8461-106-8 | |
dc.identifier.issn | 2703-710X | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3164963 | |
dc.identifier.uri | https://www.youtube.com/watch?v=l28553PV8_c | |
dc.identifier.uri | https://hvl.cloud.panopto.eu/Panopto/Pages/Viewer.aspx?id=6b1303be-be52-494e-b9d8-b18800c9a660 | |
dc.description | Refleksjon av kunstfaglig forskning | en_US |
dc.description.abstract | "Draumen" - Er ein performance som vert spelt som om den er ein draum, og publikum får oppleva draumen ved å gå inn i eit estetisk opplevelsesrom. Denne improviserte kunstperformancen med dans, drama, musikk og film er retta mot born og har som mål å fange publikum i ein mindfull atmosfære. Performancen er ikkje forklart og er meint å aktivere alle sansar. Publikum vil, ved å være til stades i augneblinken, delta, føle førestillinga og suge til seg det som skjer ved å aktivere sine eigne sansar.
Performancen har utgangspunkt i eit Erasmus+-prosjektet Arts and Mindfulness in Education (AMiE). AMiE er eit innovasjonsprosjekt som forsøker å gi europeiske lærarar inspirerande og støttande verkty til introduksjon av mindfulness i barnehage og grunnskuleopplæringa (aldersgruppe 3 til 12). AMiE er unikt ved at den bruker kunstens kraft og kreative prosesser som utgangspunkt for introduksjon av mindfulness i skulesamanheng.
Prosjektet er dokumentert multimodalt og vert formidla gjennom film, der blant anna utklipp frå live-førestillingar og improvisert musikk er eksemplifisert. I filmen reflekterer vi, i relasjon til relevant teori og liknande prosjekt, over performancen og utviklinga av den. Prosjektet er vurdert og godkjent innanfor HVL sitt system for fagfellevurdering av kunstfaglege forskningsformer - KFF. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.relation.ispartofseries | HVL-Notat;2024/9 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | improvisasjon | en_US |
dc.subject | musikk | en_US |
dc.subject | dans | en_US |
dc.subject | samspill | en_US |
dc.subject | mindfulness | en_US |
dc.subject | barnehagebarn | en_US |
dc.title | «Draumen» - ein performance | en_US |
dc.type | Working paper | en_US |
dc.source.issue | 2024/9 | en_US |
dc.description.localcode | KFF | en_US |
dc.description.localcode | KFF | |