Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSeverin, Vik
dc.date.accessioned2022-08-02T09:34:40Z
dc.date.available2022-08-02T09:34:40Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3009749
dc.descriptionMaster i Estetiske fag og Læreprosessar, Høgskulen på Vestlandet, Campus Storden_US
dc.description.abstractI denne masteroppgåva har eg produsert eit podkast-design, og samtalar med fire profesjonelle musikarar om øvingspraksis og korleis dei motiverer seg. Problemstillinga er: «korleis kan eit multisensorisk intervju med fire profesjonelle musikarar skape kunnskap om øving og motivasjon?». For å svare på korleis kunnskapen vert formidla i podkasten nyttar eg Theo Van Leeuwen sine fire multimodale komponentar: rytme, komposisjon, informasjonslink og dialog. Vidare føreslår eg ei bevisstgjering av multimodalitetars funksjonelle spesialisering som eit metodisk verktøy for å effektivisere tematettleiken i akademiske podkastar. Studien indikerer at uformelle strategiar for øving som til dømes aktiv lytting, sosial læring saman med tradisjonell sosiokulturell lærings-, og motivasjonsteori kan føre til høgare self-efficacy. Video-podkasten På Øvingsrommet er tilgjengeleg på YouTube. Dei 12 episodane er mellom 15-35 minuttar lange, og under kvar episode ligg lenker til oppsummeringsliste frå episodane. «Lærdommane» kan nyttast som tips til øving, inspirasjon eller læringsressursar for musikkelevar i alderen 15-25.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titlePå Øvingsrommet: Ein videopodkast om øving og motivasjonen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeMACREL-OPGen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal