Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGundersen, Solveig Mellum
dc.contributor.authorSlettjord, Ida Hystad
dc.date.accessioned2022-06-29T08:13:15Z
dc.date.available2022-06-29T08:13:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3001470
dc.descriptionBACH301 Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfagen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarnehagelæreres arbeid med barnelitteratur i minoritetsspråklige barns språkmiljø: En kvantitativ undersøkelseen_US
dc.title.alternativeKindergarten teachers use of children’s literature in language stimulant activities regarding minority speaking children’s second language development: A quantitative studyen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeBACH301en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal