Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLomheim, Marte Hansen
dc.date.accessioned2015-06-18T09:42:01Z
dc.date.available2015-06-18T09:42:01Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/285183
dc.descriptionGLU 5-10 PE379 Mai 2015nb_NO
dc.description.abstractDigital mobbing er ei mobbeform som ikkje vert avgrensa til ein bestemt stad på eit bestemt tidspunkt, som heller ikkje er avhengig av at mobbaren og mobbeofferet møtest ansikt til ansikt. I staden kan denne forma for trakassering skje når som helst og kor som helst, og fører til at dei som vert utsette for handlingane, aldri vert skjerma. Slike handlingar, som for det meste finn stad etter at elevane har reist heim frå skulen, fører til at lærarar får problem med å avdekkje situasjonar. Som framtidig lærar må eg derfor vite om både farar ved fenomenet, og korleis eg på best mogleg måte kan jobbe med å førebygge. Derfor fann eg ut at den beste måten å tileigne meg lærdom innan emnet var å snakke med personar som støyter på problemet i skulekvardagen. På bakgrunn av val av tema har eg formulert fylgjande problemstilling: - Kva særtrekk finst ved den digitale mobbinga som gjer den utfordrande for lærarar å avdekkje, og korleis jobbar skulen med førebygging og samarbeid? - Kven har ansvaret når mesteparten av den digitale mobbinga føregår etter skuletid?nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectmobbingnb_NO
dc.subjectdigital mobbingnb_NO
dc.subjectskolenb_NO
dc.subjectforebyggingnb_NO
dc.subjectsamarbeidnb_NO
dc.titleEin kvalitativ studie av digital mobbing som eit utfordrande fenomen Kva særtrekk finst ved den digitale mobbinga og korleis jobbar skulen med førebygging og samarbeid? Kven har ansvar når det meste går føre seg etter skuletida?nb_NO
dc.title.alternativeA qualitative study of cyberbullying as a challenging phenomenon in school.nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber28nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel