dc.description.abstract | Digital mobbing er ei mobbeform som ikkje vert avgrensa til ein bestemt stad på eit bestemt tidspunkt, som heller ikkje er avhengig av at mobbaren og mobbeofferet møtest ansikt til ansikt. I staden kan denne forma for trakassering skje når som helst og kor som helst, og fører til at dei som vert utsette for handlingane, aldri vert skjerma. Slike handlingar, som for det meste finn stad etter at elevane har reist heim frå skulen, fører til at lærarar får problem med å avdekkje situasjonar. Som framtidig lærar må eg derfor vite om både farar ved fenomenet, og korleis eg på best mogleg måte kan jobbe med å førebygge. Derfor fann eg ut at den beste måten å tileigne meg lærdom innan emnet var å snakke med personar som støyter på problemet i skulekvardagen.
På bakgrunn av val av tema har eg formulert fylgjande problemstilling:
- Kva særtrekk finst ved den digitale mobbinga som gjer den utfordrande for lærarar å avdekkje, og korleis jobbar skulen med førebygging og samarbeid?
- Kven har ansvaret når mesteparten av den digitale mobbinga føregår etter skuletid? | nb_NO |