Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSætre, Per Jarle
dc.coverage.spatialNorwayen_US
dc.date.accessioned2021-10-14T10:43:19Z
dc.date.available2021-10-14T10:43:19Z
dc.date.created2021-04-28T14:24:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationSætre, P. J. (2021). Kontinuitet eller brot? Geografi i grunnskulen etter ‘fagfornyinga’ 2020. Norsk Geografisk Tidsskrift - Norwegian Journal of Geography, 75(2), 114-121.en_US
dc.identifier.issn0029-1951
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2822963
dc.description.abstractI den nye læreplanen ‘fagfornyinga’ frå 2020 er geografi ikkje lengre synleg som eige fag eller eige hovudområde i fag, men kompetansemål ein kan knyte til geografi, inngår i ein temabasert læreplan. Denne artikkelen ser dette i lys av tidlegare generasjonar av læreplanar tilbake til den fyrste læreplanen i geografi frå 1889, og viser at det mest vanlege er at faget har hatt ein sjølvstendig plass enten som eige fag eller fagleg hovudområde i samfunnsfag. Vidare går artikkelen inn på fagleg innhald i læreplanane og knyter dette opp mot fem tradisjonar i geografifaget som romleg tradisjon, regional tradisjon, menneske-miljø tradisjon, naturgeografisk tradisjon og samfunnsgeografisk tradisjon, og viser at det i læreplanen frå 2020 både er kontinuitet og brot i forhold til tidlegare læreplanar.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherTaylor & Francisen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectfagfornyingaen_US
dc.subjectgeografiundervisningen_US
dc.subjectlæreplanaren_US
dc.subjectskolegeografien_US
dc.titleKontinuitet eller brot? Geografi i grunnskulen etter ‘fagfornyinga’ 2020en_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2021 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber114-121en_US
dc.source.volume75en_US
dc.source.journalNorsk Geografisk Tidsskriften_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.doi10.1080/00291951.2021.1884595
dc.identifier.cristin1906998
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal