Show simple item record

dc.contributor.authorHellenes, Hildegunn
dc.date.accessioned2021-09-24T07:06:52Z
dc.date.available2021-09-24T07:06:52Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2781274
dc.descriptionMaster i læring og undervisning, Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfagen_US
dc.description.abstractF ø rem å let med dette forskingsprosjektet er å få innsikt i l æ rarar sine tankar og erfaringar knytt til inkludering i skulen. Dette er for å skape meir medvit kring inkluderande oppl æ ring, noko som kan bidra til utvikling og l æ ring for alle elevar. Problemstillinga for prosjektet er: Kva opplever l æ rarar som moglegheiter og utfordringar i arbeid med inkludering for elevar med nedsett funksjonsevne For å svare på problemstillinga ha r eg gjennomført semistrukturert e intervju med fire l æ rarar i barneskulen. Intervjua var avgrensa til å handle om inkludering i skulen med tanke på elevar med nedsett funksjonsevne. Ettersom dette er ei mangfaldig elevgruppe med varierte behov for tilrettelegging, kan dette bidr a til innsikt om korleis skulen kan utvikle inkluderande l æ ringsmilj ø i møte med eit rikt elevmangfald I drøftingsdelen har eg brukt Senge sin teori om fem disiplinar for utvikling av l æ rande organisasjonar noko som har gjort det mogleg å forstå meir om ko rleis l æ rarar kan p å verke arbeidet med inkludering. Det te viser at medviten praksis saman med ein kontinuerleg l æ ringsprosess kan bidra til betre vilk å r for inkludering i skulen. Funn tyder på at moglegheiter og utfordringar ofte er to sider av same sak. Resultat viser at l æ rarar opplever godt samarbeid og openheit som moglegheiter for å fremje utvikling av inkluderande l æ ringsmilj ø På motsett side opplever l æ rarar at lav kvalitet på samarbeid og mangel på openheit, kan skape utfordringar som kan hemje arbeid med inkludering.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleInkludering for elevar med nedsett funksjonsevneen_US
dc.title.alternativeInclusion of students with disabilitiesen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeMAS3-307en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal