Lærarar sine tankar og erfaringar om bruk av fysisk aktivitet i undervisninga
Abstract
Fysisk aktivitet skal gjennom Regjeringa sin handlingsplan for fysisk aktivitet integrerast meir i skulen
framover. Det at fysisk aktivitet skal bli ein større del av skulekvardagen, gjer at fleire lærarar vil gjera
seg erfaringar knytt til å bruka dette i undervisninga. Tidlegare er det ikkje gjort mykje forsking på
lærarar sine tankar og erfaringar knytt til å bruka fysisk aktivitet i undervisninga. Dette studiet har
som formål å undersøkja nettopp dette. Kva tankar og erfaringar eit utval lærarar har gjort seg opp
etter å ha teke i bruk fysisk aktivitet i undervisninga. Studien har hatt seks lærarar som alle har
underviser i matematikk ved den same skulen. Studien har vorte vinkla kvalitativt, der det har vore
intervju. Funna etter intervjua viste lærarane sine tankar og erfaringar. Blant desse tankane og
erfaringane, kom dei innpå tema som læring, planlegging, glede og utfordringar. Det viser seg blant
anna at lærarane har positive erfaringar knytt til undervisninga. Samtidig som dei peikar på ulike
utfordringar som tid og planlegging. Alt i alt kan ein sjå fleire ulike koplingar mellom blant anna
grunnleggande didaktikk og lærarane sine tankar. Der faktorar frå den grunnleggande didaktikken
verkar som ligg til grunn for planlegginga og gjennomføringa av undervisninga til lærarane.
Description
Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett