Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFinstad, Johannes Fredheim
dc.date.accessioned2021-09-23T13:22:58Z
dc.date.available2021-09-23T13:22:58Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2780805
dc.descriptionMasteroppgåve i læring og undervisning, Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfagen_US
dc.description.abstractDenne mastergradstudien har som mål å avdekkja om private skriftpraksisar elevar nyttar kan påverka deira standardskriftspråk. Studien fokuserer i hovudsak på moglegheiter for påverknadar frå sosiale medium, og la til grunn at mykje av skrivinga ein finn på sosiale medium kan kategoriserast som talemålsnær. Studien nyttar eit tverrsnittdesign, med ein blanding av kvantitativ elevtekstanalyse, og spørjegransking. Studien hadde 16 respondentar frå 9. trinn ved ein skule i Indre Sogn, med nynorsk som hovudmål. Desse svara ut eit spørjeskjema om språkvanar i sosiale medium, samt samtykkja til analyse av førre tentamenstekstar dei hadde gjennomført. Spørjegranskinga synte fleirtalet av respondentane føretrakk å skriva dialekt i sosiale medium, og at over halvparten av dei opplevde å få skrivefeil som likna dialektord, når dei skriv i skulesamanhengar. I elevtekstanalysen vart i alt 19129 ord analysert, og det vart avdekt 490 avvik, noko som tilseier 2,5 avvik per 100 ord. 52 prosent av alle avdekte avvik var talemålsnære, noko som gav 1,3 talemålsnære avvik per 100 ord. Elevtekstanalysen avdekte i tillegg ein del avvik med særskriving, dobbel konsonant og og/å.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTalemålsavvik i nynorsktekstar på niande trinnen_US
dc.title.alternativeDialect deviations in Nynorsk in 9th gradeen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeMAS3-307en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal