Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorØkland, Mona Kristin
dc.date.accessioned2015-02-24T12:43:42Z
dc.date.available2015-02-24T12:43:42Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/277557
dc.descriptionBarnehagelærerutdanning BLU3-1006 Desember 2014nb_NO
dc.description.abstract«Hvordan forebygge mobbing i barnehagen?» I denne oppgaven skal jeg se på teorier om hva mobbing er og hvordan en kan forebygge mobbing gjennom positiv utvikling av sosial kompetanse. I og med at sosial kompetanse er et vidt tema, har jeg valgt å fokusere på: empati og lek. Jeg skal også se på personalets rolle og samarbeid med foreldre. Videre presenterer jeg empirien og drøfter den opp mot teoriene. Avslutningsvis skal jeg oppsummere funnene jeg har kommet frem til gjennom forskningsprosessen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectbarnehagenb_NO
dc.subjectmobbingnb_NO
dc.subjectforebyggingnb_NO
dc.subjectsosial kompetansenb_NO
dc.titleForebygging av mobbing i barnehagen En oppgave om de voksnes ansvar i utviklingen av barnas sosiale kompetansenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber28nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel