dc.contributor.author | Sekkingstad, Dorthea | |
dc.contributor.author | Fossøy, Ingrid Karin | |
dc.date.accessioned | 2021-08-31T10:23:56Z | |
dc.date.available | 2021-08-31T10:23:56Z | |
dc.date.created | 2021-03-19T12:14:58Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Sekkingstad, D. & Fossøy, I. K. (2021). Å ta i bruk omvend undervisning - korleis og kvifor. Bedre Skole, 33(1), 39-42. | en_US |
dc.identifier.issn | 0802-183X | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2771910 | |
dc.description.abstract | Den omvende undervisninga kan frigjera tid i klasserommet og gi lærarane eit større handlingsrom for å leggja til rette for ei elevsentrert undervisning. Ein studie tar for seg erfaringane til lærarar som har prøvd dette ut over tid.
Den digitale utviklinga i samfunnet påverkar læringsmål og innhald i skulen. Ny teknologi gir også nye føresetnader for undervisning. Omvend undervisning som undervisningsdesign har vakse fram som eit resultat av den digitale utviklinga og er eit døme på korleis teknologi kan takast i bruk for å endra vilkår for læring. Bruk av digitale verktøy er ikkje noko mål i seg sjølv. Det avgjerande er korleis verktøy blir tekne i bruk for å støtta opp om elevane si læring. Dermed er det interessant å sjå nærare på korleis undervisning blir praktisert i det omvendte klasserommet. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.subject | Digitalisering for læring | en_US |
dc.subject | Digitization for learning | en_US |
dc.subject | Vurdering for læring | en_US |
dc.subject | Veiledning | en_US |
dc.subject | Guidance | en_US |
dc.subject | Videregående skole | en_US |
dc.subject | Upper secondary school | en_US |
dc.subject | Ungdomsskole | en_US |
dc.subject | Secondary school | en_US |
dc.subject | Assessment | en_US |
dc.title | Å ta i bruk omvend undervisning - korleis og kvifor | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 39-42 | en_US |
dc.source.volume | 33 | en_US |
dc.source.journal | Bedre Skole | en_US |
dc.source.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.cristin | 1899278 | |
dc.description.localcode | Ukjent lisens. Blir ikke gjort tilgjengelig. | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 0 | |