• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Import fra CRIStin
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Import fra CRIStin
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Å ta i bruk omvend undervisning - korleis og kvifor

Sekkingstad, Dorthea; Fossøy, Ingrid Karin
Journal article
Published version
Åpne
Sekkingstad.pdf (Låst)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2771910
Utgivelsesdato
2021
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Import fra CRIStin [4089]
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag [2418]
Originalversjon
Sekkingstad, D. & Fossøy, I. K. (2021). Å ta i bruk omvend undervisning - korleis og kvifor. Bedre Skole, 33(1), 39-42.  
Sammendrag
Den omvende undervisninga kan frigjera tid i klasserommet og gi lærarane eit større handlingsrom for å leggja til rette for ei elevsentrert undervisning. Ein studie tar for seg erfaringane til lærarar som har prøvd dette ut over tid.

Den digitale utviklinga i samfunnet påverkar læringsmål og innhald i skulen. Ny teknologi gir også nye føresetnader for undervisning. Omvend undervisning som undervisningsdesign har vakse fram som eit resultat av den digitale utviklinga og er eit døme på korleis teknologi kan takast i bruk for å endra vilkår for læring. Bruk av digitale verktøy er ikkje noko mål i seg sjølv. Det avgjerande er korleis verktøy blir tekne i bruk for å støtta opp om elevane si læring. Dermed er det interessant å sjå nærare på korleis undervisning blir praktisert i det omvendte klasserommet.
Tidsskrift
Bedre Skole

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit