dc.contributor.author | Malkenes, Frøydis | |
dc.contributor.author | Kobbeltvedt, Stine Mjånes | |
dc.contributor.author | Fjelland, Hildegunn Larssen | |
dc.date.accessioned | 2021-08-06T07:22:51Z | |
dc.date.available | 2021-08-06T07:22:51Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2766592 | |
dc.description | BLUBACH 2020/2021
Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett
Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Har du tid til meg? Korleis kan pedagogisk leiar arbeida for å oppdaga og følgja opp sårbare barn? | en_US |
dc.title.alternative | Do you have time for me? How can the kindergarten teacher work to discover and follow up vulnerable children? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.localcode | BLUBACH | en_US |