Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGrønsdal, Ingrid
dc.contributor.authorBorgenvik, Katrine
dc.contributor.authorFjellanger, Liv Ingrid
dc.contributor.authorAksnes, Kirsti
dc.contributor.authorHansen, Hannah
dc.contributor.authorEspeland, Åsmund
dc.contributor.authorVangsnes, Vigdis
dc.contributor.authorEspeland, Magne
dc.date.accessioned2020-01-03T09:04:20Z
dc.date.available2020-01-03T09:04:20Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn9788293677093
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2634709
dc.descriptionDigiSus, Prosjektrapport 1: Tilstandsrapport. Case-rapport 2019/2nb_NO
dc.description.abstractProsjektet “Utvikling av berekraftige praksisar for digital teknologibruk innan språk og estetiske fag i barnehagen” (2017- 2020) forkorta til DigiSus1, er eit kompetanseutviklingsprosjekt som er finansiert av Norges Forskningsråd. Det involverer åtte barnehagar i to kommunar, Tysnes og Stord og barnehagelærarutdanninga og forskarmiljøet ved CASE-senteret på Høgskulen på Vestlandet, campus Stord. I DigiSus har ein som mål å introdusera og utvikla eit balansert leike- og læringsmiljø i barnehagar, der sansebasert digital teknologi blir utforska i lag med eksisterande skjermbasert teknologi. Dette skal i første omgang utviklast i form av eit sanserom for estetiske uttrykk og språkarbeid. Dette opplevings- og læringsmiljøet (sanserommet) skal utformast i eit samarbeid mellom barnehagepersonalet og forskargruppa, og blir prøvd ut i barnehagane i løpet av prosjektperioden. På sikt vil ein i prosjektet utvikla og etablera eit kompetanserammeverk for barnehagelærarar og tilsette ved barnehagelærarutdanninga knytt til å implementera og evaluera berekraftige digitale praksisar (BDP) som støttar opp om barn sine språklege og estetiske leike- og læringsprosessar i barnehagen. Prosjektet er bygd opp med ein kartleggingsfase (haust 2017) ein utviklingsfase (2018-2019) og ein evaluering- og implementeringsfase (2020). Denne rapporten viser vår analyse av intervju gjort blant tilsette i åtte prosjektbarnehagar på Tysnes og Stord i løpet av kartleggingsfasen hausten 2017.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDigital kompetanse i arbeid med språk og estetiske fag i barnehagen: Dei vaksne sitt perspektivnb_NO
dc.typeReportnb_NO
dc.relation.projectNorges Forskningsråd 270761nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal