Show simple item record

dc.contributor.authorGrønsdal, Ingrid
dc.contributor.authorBorgenvik, Katrine
dc.contributor.authorFjellanger, Liv Ingrid
dc.contributor.authorAksnes, Kirsti
dc.contributor.authorHansen, Hannah
dc.contributor.authorEspeland, Åsmund
dc.contributor.authorVangsnes, Vigdis
dc.contributor.authorEspeland, Magne
dc.date.accessioned2020-01-03T09:04:20Z
dc.date.available2020-01-03T09:04:20Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn9788293677093
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2634709
dc.descriptionDigiSus, Prosjektrapport 1: Tilstandsrapport. Case-rapport 2019/2nb_NO
dc.description.abstractProsjektet “Utvikling av berekraftige praksisar for digital teknologibruk innan språk og estetiske fag i barnehagen” (2017- 2020) forkorta til DigiSus1, er eit kompetanseutviklingsprosjekt som er finansiert av Norges Forskningsråd. Det involverer åtte barnehagar i to kommunar, Tysnes og Stord og barnehagelærarutdanninga og forskarmiljøet ved CASE-senteret på Høgskulen på Vestlandet, campus Stord. I DigiSus har ein som mål å introdusera og utvikla eit balansert leike- og læringsmiljø i barnehagar, der sansebasert digital teknologi blir utforska i lag med eksisterande skjermbasert teknologi. Dette skal i første omgang utviklast i form av eit sanserom for estetiske uttrykk og språkarbeid. Dette opplevings- og læringsmiljøet (sanserommet) skal utformast i eit samarbeid mellom barnehagepersonalet og forskargruppa, og blir prøvd ut i barnehagane i løpet av prosjektperioden. På sikt vil ein i prosjektet utvikla og etablera eit kompetanserammeverk for barnehagelærarar og tilsette ved barnehagelærarutdanninga knytt til å implementera og evaluera berekraftige digitale praksisar (BDP) som støttar opp om barn sine språklege og estetiske leike- og læringsprosessar i barnehagen. Prosjektet er bygd opp med ein kartleggingsfase (haust 2017) ein utviklingsfase (2018-2019) og ein evaluering- og implementeringsfase (2020). Denne rapporten viser vår analyse av intervju gjort blant tilsette i åtte prosjektbarnehagar på Tysnes og Stord i løpet av kartleggingsfasen hausten 2017.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDigital kompetanse i arbeid med språk og estetiske fag i barnehagen: Dei vaksne sitt perspektivnb_NO
dc.typeReportnb_NO
dc.relation.projectNorges Forskningsråd 270761nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal