Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKulild, Marit
dc.contributor.authorEngelsen, Knut Steinar
dc.coverage.spatialNorway, Stordnb_NO
dc.date.accessioned2019-10-14T13:10:24Z
dc.date.available2019-10-14T13:10:24Z
dc.date.created2017-01-06T10:32:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationKulild, M. & Engelsen, K. S. (2017). Improvisasjon som bindeledd mellom teori og praksis i profesjonsutdanninga til lærarstudenten. FoU i praksis, 11(2), 59-73.nb_NO
dc.identifier.issn1504-6893
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2622041
dc.description.abstractDenne artikkelen undersøkjer kunnskap og erfaring med improvisasjon som fenomen i lærarutdanninga. Gjennom fire semester har ei gruppe lærarstudentar undersøkt, prøvd ut og reflektert over ulike sider av improvisasjon relatert til pedagogikk og elevkunnskapsfaget. Faglege syklusar kopla til teori om relasjonell klasseleiing, vurdering for læring og improvisasjon har vore bakgrunn for intervjuet vårt. For å få innsikt i studentane si forståing av improvisasjon vart eit fokusgruppeintervju med fem studentar gjennomført våren 2015. Funna indikerer at studentane brukar praksisforteljingane sine til å forklara samanhengen mellom teoretisk forståing og praktisk bruk av improvisasjon i undervisninga. Studentane si bevisstgjering kring sentrale faktorar knytt til improvisasjon, som t.d. forholdet mellom repertoar og improvisasjon, er noko som kan ha positiv innverknad på utvikling av studentane si profesjonsforståing. Studentane synest å ha ei klar formeining om at planlegging, repertoar og øving er eit utgangspunkt for vellukka undervisning. Vidare verkar dei medvitne om kor viktig det er å vurdera og justera undervisninga si i samspel med elevane, både i spontane situasjonar og i planleggingsfasane.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherFagbokforlagetnb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectimprovisasjonnb_NO
dc.subjectlærarutdanningnb_NO
dc.subjectpraksisnærnb_NO
dc.subjectrepertoarnb_NO
dc.subjectøvingnb_NO
dc.titleImprovisasjon som bindeledd mellom teori og praksis i profesjonsutdanninga til lærarstudentennb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© Forfattarane.nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nb_NO
dc.source.pagenumber59-73nb_NO
dc.source.journalFoU i praksisnb_NO
dc.source.issue2nb_NO
dc.identifier.cristin1422155
cristin.unitcode203,6,1,0
cristin.unitnameAvdeling for lærarutdanning og kulturfag - Stord/Haugesund
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal