dc.contributor.author | Myhre, Ingvild Brekke | |
dc.date.accessioned | 2019-08-19T05:30:45Z | |
dc.date.available | 2019-08-19T05:30:45Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2608878 | |
dc.description | MR691 Masterstudium i organisasjon og leiing, helse- og velferdsleiing og utdanningsleiing Fakultet for økonomi og samfunnsvitskap – Institutt for samfunnsvitskap 14.06.2019 | nb_NO |
dc.description.abstract | Samandrag
Tett på kompetansenettverk er ein kvalitativ studie av organisering, leiing og idegrunnlag for kompetansenettverk der 12 aktørar knytt til tre ulike kompetansenettverk er intervjua for å få meir kunnskap om korleis desse nettverka blir organisert og leia, og kva forståingar og idegrunnlag som finst mellom aktørane. Alle nettverka i studien min er knytt til desentralisert ordning for kompetanseutvikling i skulen. Hovudfunn i studien kan summerast i fem punkt:
1) Kompetansenettverka har klare teikn på både hierarkiske styringsprinsipp og nettverksprinsipp. 2) Det er ei forståing av at det er ei endring i styring frå sentrale styresmakter til lokal skulemynde. 3) Rektor blir oppfatta som sentral aktør for kompetanseutvikling, men er likevel i mindre grad involvert i kompetansenettverket, der skuleeigar framstår som den leiande part, og lærarprofesjonen ser på seg sjølv som pådrivar og støttespelar. 4) Det er ei endring på gang i relasjonen mellom universitet/høgskule (UH) og skulesektoren frå bestillar-leverandør til utviklingspartnar, sjølv om UH framleis blir oppfatta som kunnskapsleverandør, og det er heller stor avstand mellom lærarutdanning og praksisfeltet. 5) Tillit, likeverd og tid er sentrale faktorar for å lukkast med kompetanseutviklinga der partnarane må vera tett på slik at kompetanseutviklinga skjer innanfelles rammer og mål. Det er i møta og samhandlinga mellom aktørane funksjonane og rollene deira blir definert, utfordra og redefinert. Denne prosessen kan føra til institusjonell innovasjon eller sagt med andre ord; føra til endring i det profesjonelle læringsfellesskapet. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | nettverk | nb_NO |
dc.subject | partnarskap | nb_NO |
dc.subject | samarbeid | nb_NO |
dc.subject | leiing | nb_NO |
dc.subject | samstyring | nb_NO |
dc.subject | profesjonelle (lærings)fellesskap | nb_NO |
dc.title | Tett på kompetansenettverk Ein kvalitativ studie av organisering, leiing og idegrunnlag for kompetansenettverk | nb_NO |
dc.title.alternative | Close on Competence Networks A qualitative study of organization, leadership and ideas in competence networks | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.description.localcode | MR691 | nb_NO |