Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBerge, Lill
dc.date.accessioned2019-07-22T07:47:49Z
dc.date.available2019-07-22T07:47:49Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606068
dc.descriptionGBPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett (FLKI) Institutt for idrett, kosthold og naturfag Innleveringsdato: 03.juni.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleI hvilken grad har samfunnet påvirket læreplanen for kroppsøvingsfaget? : En studie av formålet med kroppsøvingsfaget gjennom tidene.nb_NO
dc.title.alternativeTo what extent has society influenced the curriculum for physical education? : A study with the purpose of the subject of physical education throughout timesnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber34nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal