Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLindberg, Tonje
dc.date.accessioned2019-07-16T06:18:28Z
dc.date.available2019-07-16T06:18:28Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2605441
dc.descriptionAvdeling for lærerutdanning, Høgskulen på Vestlandet – Bergen, GLU 1-7 Innleveringsdato: 31.05.2017nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleAlgebra: en studie av algebraisk tenkning i to lærebøker på barnetrinnetnb_NO
dc.title.alternativeAlgebra: a study of algebraic thinking in two textbooks in Elementary schoolnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber38nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal