Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGjesdal, Synne Bjørheim
dc.date.accessioned2019-07-11T14:20:51Z
dc.date.available2019-07-11T14:20:51Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2605041
dc.descriptionBachelor i sosialt arbeid Fakultet for helse- og sosialvitenskap/Institutt for velferd og deltakingnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvilken betydning har forholdet mellom kjønn og aggresjon for hvordan mobbing kommer til uttrykk hos barn i grunnskolen?nb_NO
dc.title.alternativeWhat is the significance of the relationship between gender and aggression for how bullying is expressed by children in primary and lower secondary school?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.description.localcodeBSV5-300nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal