Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRisnes, Siriann
dc.date.accessioned2019-06-25T09:27:56Z
dc.date.available2019-06-25T09:27:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2602031
dc.descriptionPE379 Grunnskulelærarutdanning 5–10 Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI) 10.05.2019nb_NO
dc.description.abstractI denne oppgåva er det nytta ei kvalitativ innhaldsanalyse for å undersøke problemstillinga: Kva oppgåvetypar er knytt til skjønnlitterære tekstar i tekstsamlingar for 10.trinn?. Oppgåvene i tekstsamlingane NB! og NEON er kategorisert i fire ulike kategoriar. Først er dei sett i lys av Ullström sine tre hovudkategoriar (lesekontroll, flukt frå teksten eller dikting). Deretter ser ein på om dei oppfordrar til bruk av efferent eller estetisk lesemåte. Vidare er det sett på om ein kan finne svar på oppgåvene i teksten. Til slutt er oppgåvene plassert i ein av åtte oppgåvetypar. Det er flest oppgåver som høyrer til oppgåvetypane tekstforståingsoppgåver, refleksjonsoppgåver og skriveoppgåver. I tillegg syner resultata at oppgåvene i stor grad oppfordrar til bruk av efferent lesemåte. Resultata er drøfta i lys av Skjelbred (2012), Skardhamar (2005) og Rosenblatt (1995). Medvit kring oppgåvetypar og korleis dei kan påverke elevane sin lesemåte er viktig for å sikre ei undervisning med varierte oppgåver og lesemåtar.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleKva oppgåvetypar er knytt til dei skjønnlitterære tekstane i tekstsamlingar for 10. trinn?nb_NO
dc.title.alternativeWhat Types of Tasks Are Tied to the Fictional Texts Found in Textbooks for Year 10?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber25nb_NO
dc.description.localcodePE379nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal