Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSekkingstad, Dorthea
dc.contributor.authorSyse, Ingrid
dc.date.accessioned2019-06-19T07:40:48Z
dc.date.available2019-06-19T07:40:48Z
dc.date.created2019-06-16T16:38:49Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationSekkingstad, D. & Syse, I. (2019). «Spør oss, vi vil bidra» – lærarar som lokomotiv for å fremje skuleutvikling – ein mogleg modell. I Ø. Helgesen, R. Glavee-Geo, G. Mustafa, E. Nesset & P. Rice (Red.), Modeller: Fjordantologien 2019 (s. 437-455). Oslo: Universitetsforlaget.nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-15-03439-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2601292
dc.description.abstractYrkesfaglærarløftet er ei storstilt nasjonal satsing for å heve kompetansen til yrkesfaglærarar. Artikkelen byggjer på fokusgruppeintervju med studentar som har delteke på ei av vidareutdanningane i piloteringa av satsinga. Gjennom å systematisere kva studentar trekkjer fram som sentralt for å fremje kompetanseutvikling på eigen skule, set artikkelen søkjelys på føresetnader for at ei vidareutdanning for yrkesfaglærarar kan bidra til skuleutvikling. Med utgangspunkt i dette presenterer vi kjerneelement som bør vere til stades når modellar for vidareutdanning for yrkesfaglærarar skal utviklast.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherUniversitetsforlagetnb_NO
dc.relation.ispartofModeller- Fjordantologien 2019
dc.relation.urihttps://www.idunn.no/modeller/21_spoer_oss_vi_vil_bidra_laerarar_som_lokomotiv_for_aa_
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectSkoleledelsenb_NO
dc.subjectSchool managementnb_NO
dc.subjectKompetanseutviklingnb_NO
dc.subjectTeacher professional developmentnb_NO
dc.subjectEtter- og videreutdanningnb_NO
dc.subjectFurther educationnb_NO
dc.subjectSkolebasert kompetanseutviklingnb_NO
dc.subjectUtdanningnb_NO
dc.subjectLæring og undervisning i høyere utdanningnb_NO
dc.subjectTeaching and learning in higher educationnb_NO
dc.title«Spør oss, vi vil bidra» – lærarar som lokomotiv for å fremje skuleutvikling – ein mogleg modellnb_NO
dc.typeChapternb_NO
dc.typePeer reviewed
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© Forfattaranenb_NO
dc.source.pagenumber437-455nb_NO
dc.identifier.cristin1705202
cristin.unitcode203,10,2,0
cristin.unitnameInstitutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal