dc.contributor.author | Frønsdal, Øystein Silde | |
dc.date.accessioned | 2019-06-14T12:27:05Z | |
dc.date.available | 2019-06-14T12:27:05Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2600886 | |
dc.description | PE379 Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett 10/05/19 | nb_NO |
dc.description.abstract | Føremålet med denne bachelor oppgåva er å sjå nærare på korleis ungdomsskulelærarar arbeider for å motivere elevar som viser låg motivasjon. Ved bruk av den kvalitative metoden intervju er data samla inn og analysert for å ta føre seg temaet. Utgangspunktet for oppgåva var nysgjerrighet og erfaringar knytt til elevar opplevde som utfordrande å motivere. Følgjande problemstilling blei formulert: Korleis arbeider ungdomsskulelærarar for å motivere elevar som viser låg motivasjon? | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | «Ei oppskrift hadde vore kjedeleg» | nb_NO |
dc.title.alternative | «A recipe would be boring» | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 26 | nb_NO |
dc.description.localcode | PE379 | nb_NO |