Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSvarstad, Martin
dc.contributor.authorAlbrektsen, Martin Moen
dc.date.accessioned2019-06-14T12:03:12Z
dc.date.available2019-06-14T12:03:12Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2600875
dc.descriptionBacheloroppgåve i pedagogikk og elevkunnskap Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI) 10.mai 2019nb_NO
dc.description.abstractFormålet med denne oppgåva har vert å undersøke kva haldningar lærarar har til lekser. For å avgrense oppgåva valde vi problemstillinga «Kva haldningar har matematikklærarar på ungdomssteget til lekser?». Oppgåva er skreve med bakgrunn i ein kvalitativ undersøking som baserer seg på fem semistrukturerte intervju. Grunngjevinga for metodevalet var for å få ei djupare innsikt og forståing om haldningane til lærarane. Resultata frå forskinga blir drøfta gjennom eigne meiningar og tidlegare forsking. Her tek vi opp ulike tema som til dømes tilpassing, leksehjelp, lærarutdanning, mengde og oppfølging. Resultatet i forskingsprosjektet viser at det er store variasjonar i haldningane blant informantane. Basert på desse haldningane trekkjer vi fram likskapar og skilnader i svara til informantane. Mange av haldningane som kjem fram, kan grunngjevast med tidelgare forsking.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleUendelege haldningar til leksernb_NO
dc.title.alternativeEndless attitudes to homeworknb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber29nb_NO
dc.description.localcodePE379nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal