Korleis kan læraren leggje til rette leseopplæring for elevar som kan lese ved skulestart, for at dei skal få auka læringsutbyte?
dc.contributor.author | Ersland, Elisabeth Habbestad | |
dc.date.accessioned | 2019-06-14T08:28:44Z | |
dc.date.available | 2019-06-14T08:28:44Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2600825 | |
dc.description | Grunnskulelærar GLU 1-7. Deltid Høgskulen på Vestlandet/Avd. Stord | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskolen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Korleis kan læraren leggje til rette leseopplæring for elevar som kan lese ved skulestart, for at dei skal få auka læringsutbyte? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.localcode | DLU1-PEL 415 | nb_NO |