Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSekkingstad, Dorthea
dc.contributor.authorFossøy, Ingrid
dc.date.accessioned2018-03-23T13:12:18Z
dc.date.available2018-03-23T13:12:18Z
dc.date.created2018-03-20T12:47:31Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationBedre Skole. 2018, (1), 56-61.nb_NO
dc.identifier.issn0802-183X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2491953
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectStudentaktive læringsformernb_NO
dc.subjectStudent activitynb_NO
dc.subjectLæring og undervisning i høyere utdanningnb_NO
dc.subjectTeaching and learning in higher educationnb_NO
dc.titleHøgare utdanning: Kva undervisararar tenkjer om si eiga undervisningnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber56-61nb_NO
dc.source.journalBedre Skolenb_NO
dc.source.issue1nb_NO
dc.identifier.cristin1574336
cristin.unitcode203,5,2,0
cristin.unitnameAvdeling for lærarutdanning og idrett - Sogn og Fjordane
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode0


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel