dc.contributor.author | Tuntland, Hanne | |
dc.date.accessioned | 2018-02-01T15:07:54Z | |
dc.date.available | 2018-02-01T15:07:54Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.issn | 0800-3475 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2481704 | |
dc.description.abstract | Debatten for og mot kunnskapsbasert praksis har vekket mye engasjement. Denne artikkelen ser på noen av argumentene som er blitt brukt mot kunnskapsbasert praksis. I mange tilfeller er kritikken basert på en snever oppfatning av hva som er gyldig kunnskap i kunnskapsbasert praksis. Det er imidlertid noen av advarslene fra skeptikerne som det er grunn til å ta alvorlig. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Norsk ergoterapeutforbund | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Ergoterapeuten | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 03 2009 | en_US |
dc.title | Betraktninger om kritikken mot kunnskapsbasert praksis | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |